קורס חניכה עם לִילה קמחי – סמסטר אביב 2023. מתחילים ב – 27.2.2023. מסע רוחני בתוך חיינו והעמקה לתלמידות.ים ותיקות.ים. 10 מפגשים בימי שני ב'עלי אדמות'

 

ממשיכות.ים לבעור באש הידיעה הפנימית… סמסטר אביב 2023!

קישור לטופס ההרשמה ושאר הפרטים

שמחה מאוד להמשיך ולהציע את הקורס הזה, שהוא ספינת הדגל של הלימוד והתרגול איתי, ובאלכימיה מופלאה יוצר סנגהה נהדרת – חבורה של א.נשים שהחברות היא נר לרגליהם, ושיחד עם הלימוד והתרגול הופכים עם כל יום ויום לאנשים הנפלאים שהם יכולים להיות.

הקורס מציע מסגרת של סנגהה חמה ותומכת, בליווי צמוד של לילה ושל המקום כולו. בסמסטר הזה נעמיק אל מושגים בודהיסטים, יחד עם לימוד טקסטים ושילוב ביטויים של כתיבה ואמנות מדי פעם בפעם ומרצים אורחים מרתקים ומפתיעים. נמשיך עם החקירה בפורמט "אחד על אחד", יחד עם תרגול ודוגמאות חיות במסורת העתיקה של הסטסנג . נתוודע ונתרגל סוגים שונים של מדיטציה, נקרא בכתבים קדומים ועכשוויים ונתאמן בלבסס את החיבור הזה בתוכנו כדי שנוכל "להעביר את זה הלאה" לא.נשים סביבנו ולמעגלים מתרחבים יותר ויותר – את החופש, הטוב, התבונה, הפעולה הנכונה ויכולת ההבנה וההקשבה שמתפתחות בנו.
הקורס מציע חניכה לטרנספורמציה אישית, כל אחת ואחד לפי מידתם, וממנה לשינוי עולמנו הקרוב והרחוק, לטובתנו ולטובת הכל. כמו שאמר טיך נהאת האן, המורה הגדול והאהוב שנפטר מהעולם זה עתה – "הבודהה הבא יהיה הסנגהה". מוזמנות.ים להצטרף אלינו ולהיות חלק מהסנגהה:)

איפה –  במרחב הער והיפיפה והטרנספורמטיבי של 'עלי אדמות' במושב לוזית שליד עמק האלה, והטבע הפראי שסביבה.

קצת על 'עלי אדמות':
'עלי אדמות' היא 'אדמה ערה' – מרחב אקולוגי-רוחני המזמין אל חיקו א.נשים המעוניינים ללמוד ולתרגל, להעמיק ולהרחיב בדרך הדהרמה והחופש, עם חיבור ואהבה לטבע, וגילוי של האנושיות והמרחב של הלב הפתוח של כולנו. 'עלי אדמות' נמצאת במושב לוזית, מול טבע פראי ויפיפה, ובה יער מאכל עם עצי פרי מיוחדים, גינה אורגנית, תרנגולות חופש, כלבות ופינות קסם בשפע. במקום מטבח חוץ מאובזר, שירותי קומפוסט, סטודיו הבנוי מאדמה ועוד הפתעות. מושב לוזית נמצא ליד עמק האלה, שעה מתל אביב, ו – 40 דקות מירושלים וגם מבאר שבע.

למי הקורס מיועד – לא.נשים שהולכים כברת דרך בלימוד ובתרגול הרוחני, ושמכירים את הלימוד של לִילה, לממשיכות.ים המסורות מקורס החניכה של שנים 2020-2023 ולכל מי שליבו וליבה מהדהדים את הרצון לטעום את טעם הדהרמה באופן הייחודי הזה ולהעביר אותו הלאה, לחייהן.ם ולחיי הסובבים. נדרשים הכרות ונסיון בתרגול ובלימוד.

מספר המקומות מוגבל, בהתאם לאופי הקורס והזמן המיוחד בו אנו חיים.

 תאריכים: 

הקורס כולל 10 מפגשים, חלקם  בימי שני בין  10:30-14:30 (מפגש אחד מביניהם יתקיים ביום שישי) , ושלושה
מפגשים ארוכים בין 11-18. מתחילים ב –  27.2.2023 ומסיימים ב – 22.5.   (סהכ: 52 שעות). הנה הפירוט :
27.2   10:30-14:30

6.3      10:30-14:30
13.3     10:30-14:30
20.3     10:30-17:30  (ארוך)
14.4 (שימו לב-יום שישי!)   10:30-14:30
24.4   10:30-14:30
1.5   10:30-17:30
8.5   10:30-14:30
15.5   10:30-14:30
22.5 (   10:30-17:30 מפגש ארוך – מפגש סיום)

עלות הקורס – 3340 ₪. לתלמידות.ים ממשיכות.ים מקורסי חניכה קודמים – 2600.

קישור לטופס ההרשמה

אנא מלאו וענו על השאלות בטופס במלואן ובפירוט. אחרי שנעבור על הטפסים והבקשות נהיה איתכם בקשר לגבי התאמה, אם יש מקום, והתשלום.

לשאלות, תהיות, פניות וקושיות – דפנה רז: dafnarz2@gmail.com או לנייד 050-6550854

והנה לפירוט של המהות – כמה מילים מלילה:

שלום חברים/ות,

קורס החניכה מיועד לאלה שרוצות/ים לנער את עולמם הפנימי הישן מאבק ומשקעים לא נחוצים שהצטברו, וללכת בדרך הלב, אל התובנות המשחררות. בקורס נכוון להפגש עם "הנהר שמתחת לנהר" – עם הטוב הפנימי שמזין אותנו, גם כשאנחנו לא בקשר איתו, ולעבור תהליך של טיהור וניקוי העומסים כדי להיות הבריכה הצלולה של המים החיים שאנחנו, בדרכנו היחודית. משם קצרה הדרך לנתינה לאחרים.
הקורס מהווה תוכנית הכשרה המכוונת להיות אנשים שלמים יותר, והכוללת הרהורי-בית ותרגולים אישיים ובין-אישיים בין המפגשים.
נתמוך זו בזו/זה ב"דרכה של הבודהיסטווה" – חיזוק הרצון להקל על הסבל ולהדליק אור קטן ובהיר במשפחות ובקהילות שלנו והעברת המתנות שלנו הלאה – דרך נתינה לכדור הארץ, לאנשים אחרים ו/או לפרוייקט שמשמעותי וחשוב לנו ותרגול אכפתיות, נדיבות ונתינה לזולת, וחלוקה בטוב ובהבנות המשחררות שזכינו בהן.

הקורס משלב הרבה מהאוצרות שנקרו על דרכי במהלך שנים רבות, עליהם אני מכירה תודה אינסופית ואותם אני שמחה לחלוק אתכם: עיקר הלימוד והתרגול יתמקד במדיטציה לעומק, ולימוד בודהיסטי ואדוויטי (אי-שניות). נשהה בחיבור אוהב לטבע, נעבור דרך פסיכולוגיה בודהיסטית, ג'ין-שין ג'יטסו (אמנות ריפוי יפנית המערבת גם עזרה-עצמית), ניתוח חלימה והכרות עם אסכולות שונות והתמקדות בחקירה-עצמית באופנים שונים על מנת להכנס פנימה לליבנו-אנו, ולצאת ממנו עם התובנות המשחררות, קלים יותר, חופשיים יותר.
בסמסטר הזה נלמד נושאים ומושגים בודהיסטים שלא הגענו אליהם בסמסטרים הקודמים, מי אני? לימוד אדוויטי ובודהיסטי כאחד, דרשות נבחרות של הבודהה, תהליכי קבלת החלטות, הבנה ושחרור מהם, הגברי והנשי שבנפש ובתרגול, וסגנונות שונים של הארה, מסע הגיבור/ה כמיתוס וכממשות בחיינו, דרכה של הבודהיסטווה הלכה למעשה, איכויות הלב כמפתח לחופש ועוד.
הקורס עובר דרך דיסיפלינות שונות של תרגול ומהווה הזדמנות להעמיק בתרגול האישי של כל אחת ואחד הישא לעומק הנשמה. כדי להרחיב ולהעמיק את המבט נעשיר את המפגשים בסוגי ביטוי ואמנות כמו צילום וכתיבה (שירי זן והאיקו), נכיר עקרונות של תקשורת מקרבת, נפגוש את האלמנטים במבט שמאני, נלך הליכות בטבע ונכניס לפעמים גם תנועה. מדיטציה כבר אמרתי? 😊

למי שקורס החניכה מרגיש מתאים מבחינת התנאים, ושייך מבחינת הלב, ומעורר התרגשות בנפש ובנשמה – בואו בואו. מוזמנות.ים באהבה.