אולם ה'מעבר' בעלי אדמות

קורס התמסרות לתרגול, התמסרות לחיים: מודול 4. 6 מפגשים חיים בני שעתיים וחצי עם לִילה ב'עלי אדמות'. ימי שלישי בין 11-13.30. מתחילים אחרי החגים, ב – 13.10.2020

קורס ההתמסרות ממשיך במתכונת חיה למודול 4:)

אולם ה'מעבר' בעלי אדמות

אני מזמינה אתכם להעמיק איתי בדרך של לימוד, תרגול וליווי אישי בקבוצה. יחד נהפוך בדהרמה מכל כוון כדי "ליפול דרך החורים שברשת" (מהראג'). תרגולי מדיטציה מגוונים, לימוד הסוטרות המוקדמות של הבודהה, אי-שניות, טקסטים עכשוויים, שירת השראה ועוד.
בין הנושאים – עבודה עם השקפות ומחשבות, ריפוי ההתניות המזיקות, מהעצמי הקטן לעצמי הגדול, איכויות הלב, שרשרת ההתהוות המותנית ועוד. חלק מהלימוד יהיה דרך מודלינג של חקירה אישית וקבוצתית במסורת הסאטסנג כשההתכוונות היא להטמיע את הלימוד והתרגול עמוק בתאי הלב-נפש שלנו כדי שיהפוך בנו לטבע שני , ולתמוך אחת בשני/ה בהזכרות במי אנחנו באמת.

המסגרת –
שישה מפגשים בני שעתיים וחצי בימי שלישי, בין 11-13.30. מתחילים – ב – 13.10.2020. מסיימים ב 17.11.2020.

היכן –
במרחב המקסים ב'עלי אדמות', מרחב אקולוגי רוחני, במושב לוזית (עמק האלה, בין בית שמש לקריית גת). במקום יש אולם פתוח וגם בית בוץ, לפי תנאי מזג האויר והקורונה.

למי הקורס מתאים –
הקורס מתאים לבעלות/י נסיון בתרגול ובלימוד. עדיפות לבוגרי שלושת המודולים הראשונים, ולמתרגלים עם לילה.

עלות –
עלות מדורגת 800 בין ל- 1080 ₪. לפי היכולת הכלכלית.

תנאי קבלה הכרחיים – השתוקקות בוערת לחופש, גמישות מחשבתית וסקרנות, ומוכנות לוותר על אחיזה וללכת מעבר לידוע. ובעיקר – מוכנות להתמסרות ללימוד ולתרגול בתוך החיים, עם הכל ולמרות הכל.
תנאי סף – היכרות עם לילה, עם מדיטציית תובנה, עם הדהרמה הבודהיסטית ורצינות בתרגול. יש להתחייב להגיע לפחות ל – 80% מהמפגשים.

המפגשים יוקלטו וניתן יהיה להאזין להם גם בהמשך.

דמי הרישום לקורס – 100 ש"ח (יקוזזו ממחיר הקורס).

למילוי טופס ההרשמה

עם קבלת הטופס שלכם, ובאם יש מקום ויש התאמה, יצרו איתכם קשר לגבי העברת דמי הרישום ופרטים נוספים.

להתראות, בשמחה!